afrand afrand .

afrand

پشتيباني سئو سايت

پشتيباني سئو سايت
پشتيباني سئو سايت فرايني است كه بعد از اينكه طراحي يك سايت به پايان مي رسد و با استفاده از سئو سايت آن را به رتبه هاي بالا در نتايج گوگل مي رسانيم .بايد  پشتيباني سئو سايت را ادامه دهيم پشتيباني سئو سايت به منظور اجراي روش هاي كه با هدف افزايش ديده شدن وماندن سايت شما در نتيجه جستجوي موتورهاي جست و جوگرگوگل است، اجراي روش هاي پشتيباني سئو سايت از اهميت زيادي برخوردار است و متخصصان سئو بايد بتوانند دانش خود را به صورت عملي اجرا كنند. پشتيبان سئو سايت در كنار نگه داشتن صفحه در صفحات اول بايد بتواند بازديد صفحه شمارا نيز افزايش دهد.

 

روش هاي فرآيند پشتيباني سئو سايت
شركت ايده پردازان هوشمند افرند با استفاده از روش هاي  پشتيباني سئو سايت شمارا پشتيباني مي كند،از جمله اين روش ها:

توليد محتواي يونيك
آناليز سئووب سايت خود و رقبا
افزايش سرعت لود سايت
سئو محلي
تحقيق در مورد كلمه كليدي
توليد محتواي يونيك
توليد محتواي يونيك يكي از مهم ترين بخش هاي پشتيباني سئو سايت به حساب مي آيد. هر چقدر محتواي يك سايت جديد و جالب باشد براي خواننده هاي سايت جذابيت بيشتري خواهد داشت در نتيجه مخاطب در صفحه شما زمان بيشتري را سپري خواهد كرد و اين باعث مي شود موتور هاي جستجوگر گوگل به سايت شما توجه كنند.

آناليزسئو وب سايت خود ورقبا
آناليز سئو وب سايت خود ورقبا در پشتيباني سايت به معناي برسي تمام جهت هاي وب سايت وبررسي نتايج به دست آمده مي باشد.اين كار باعث مي شود تا ظرفيت هاي سايت را شناخته و براي بهبود سايت خود و بالا بردن در صفحه وافزايش بازديد سايت برنامه ريزي كنيد.

مزاياي پشتيباني سئو سايت
يك سايت بعد از طراحي قطعا به سئو نياز دارد و هنگامي كه سئو وارد عمل شود يعني بايد سايت تا زماني كه  به بالا ترين رتبه خود در گوگل مي رسد سئو شود اما مسئله اصلي اينجاست كه شما تي بعد از كسب رتبه نيز نبايد سئو را ول كنيد. بايد پشتيباني سئو داشته باشيد تا رتبه خودتون رو در صفحات گوگل از دست ندهيد.

 

سئو چيست؟ در اصل، معناي بهينه سازي موتور جستجو (SEO) افزايش ديد وب سايت شما در نتايج جستجوي ارگانيك موتورهاي جستجوي اصلي است. كه افرند وب و searchenginejournal اين عمل را براي شما انجام مي دهند.
پشتيباني سئو در افرند وب
امروزه تتمامي شركت هاي فناوري اطلاعات از جمله افرند وب بعد از اتمام پروژه ها به كار فا اين عمل را بيان مي كند كه اگر سايت آن پشتيباني نشود، قطعا رتبه خود را از دست مي دهد البته افرند وب امروزه تمامي پروژه هاي سئو خود را تا 6 ماه بعد از اتمام پروژه نيز پشتيباني رايگان مي كند.

پشتيباني سئو در كسب و كار
اگر شما از مدير تيم سئو خود بخواهيد كه بعد از اتمام پروژه آموزش هاي لازم را به شما بدهد تا بتوانيد خودتان سايت خود را پشتيباني كنيد خيلي عالي ميشود اما قطعا بايد قبول داشته باشيد پشتيباني يك تيم متخصص با شخص خود شما خيلي متفاوت است. و به اين راحتي نمي توانيد مثل يك تيم حرفه اي سايت خود را پشتيباني كنيد.

استراتژي هاي سئو در پشتيباني سايت
در زمان اتمام پروژه يك سري عمل هاي وجود دارد كه متخصصان سئو بايد براي پشتيباني از سايت اين عمل را ادامه دهند. اما اين عمل هاي كه بعد از اتمام پروژه انجام مي شود با تكنيك هاي كه در زمان طول پروژه به انجام ميگرفت متفاوت است. پس بخاطر يكم هزينه بيشتر تمع نكيد و سايت خود را به پشتيباني سئو سايت افرند وب بسپاريد تا جايگاه سايت شما از دست نرود.

رتبه بندي صفحات گوگل
جايي كه صفحات شما در صفحه نتايج جستجو قرار مي گيرند. اين همچنين نشان دهنده اقدامات خوب SEO و همچنين تعامل كاربر است. يكي ديگر از چيزهاي شگفت انگيز در مورد سئو اين است كه مي توانيد آزمايش هايي را براي تعيين روش هايي كه نتايج را براي سايت شما ارائه مي دهند و مواردي كه نيستند انجام دهيد. براي اينكه اين كار انجام شود، بايد به معيارهاي ذكر شده در بالا و همچنين معيارهايي كه بيشتر به تمركز خود آزمون اختصاص دارند توجه كنيد.

 

كلام آخر
افرند وب با پشتيباني 24ساعته در هفت روز هفته را دارا بوده و همچنين پشتيباني سئو سايت شما را تا 6 ماه بعد از اتمام پروژه نيز انجام مي دهد. لطفا اگر هر گونه سوالي در اين باره و يا نياز به مشاوره داريد. متخصصان ما منتظر تماس شما هستند تا مشاوره رايگان را به شما عزيزان برسانند. لطفا بر روي گزينه تماس كليك كنيد.

منبع : افرند وب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۲:۳۳ توسط:nafas موضوع: نظرات (0)

سئو تضميني سايت

 سئو تضميني سايت : شايد درباره سئو شنيده باشيد اما آيا بايد از هر سئويي كه توسط شركت ها ارائه ميشود ، استفاده شود. صد درصد خير! زيرا سئو بايد اصولي و تضميني باشد تا نتيجه خوبي از آن حاصل شود.

سئو تضميني سايت
سئو تضميني سايت
اگر صاحب يك سايت براي كسب و كار خود هستيد ، بايد بدانيد كه استفاده از سئو بايد به صورت اصولي و حرفه اي باشد. براي همين ما در اين مقاله به نكات مهمي اشاره خواهيم كرد تا شما بتوانيد به بهترين شكل سايت خود را سئو كنيد.

خدمات سئو تضميني چيست؟
خدمات سئو تضميني نوعي از خدمات سئو است كه نويد يك نتيجه خاص را مي دهد – معمولاً رتبه بندي صفحه اول براي تعداد معيني از كلمات كليدي . است كه  webfx و افرند وب اين خدمات را به صورت كاملا تضميني براي شما انجام مي دهند.

 

چگونه سئو را براي شما مفيد كنيم؟
سئو تضميني سايت : اكنون كه مي دانيد چرا بايد به سئو اهميت دهيد، زمان آن رسيده است كه به اين فكر كنيد كه چگونه مي توانيد آن را براي كسب و كار خود كارآمد كنيد. هيچ پاسخ آساني براي اين سوال وجود ندارد زيرا سئو يك استراتژي بلند مدت است، نه يك تاكتيك يكباره. با اين حال، داشتن يك ايده خوب از اصول اوليه بهترين راه براي شروع است. در اينجا نحوه انجام اين كار آمده است.

هدف جستجو را درك كنيد

سئو تضميني سايت : اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه به خوبي متوجه شويد كه مشتريان ناشناخته شما به دنبال چه چيزي هستند و چگونه بايد به كسب و كار شما ربط داده شوند. به عنوان مثال، اگر براي يك شركت CRM ، سئو كار ميكنيد و مي‌خواهيد براي افرادي كه كلمات كليدي مانند (نرم‌افزار CRM) را جستجو مي‌كنند، جذاب باشيد؛ به ادامه توجه كنيد.

براي جلوگيري از اتلاف وقت، محبوب ترين روشي را كه مردم به دنبال آن هستند و به طور تصادفي به كسب و كار شما برخورد مي كنند را شناسايي كنيد. شما مي توانيد ايده خوبي از عبارات جستجويي كه مردم براي يافتن كسب و كار شما استفاده مي كنند داشته باشيد، اما هنوز هم چيزهاي زيادي وجود خواهد داشت كه به آنها فكر نمي كنيد.
سه معيار مهم هنگام ايده پردازي كلمات كليدي
حجم جستجو: تعداد تخميني ميانگين جستجوهاي ماهانه براي يك كلمه كليدي خاص
دشواري كلمه كليدي: برآوردي در مورد اينكه چقدر سخت خواهد بود براي يك كلمه كليدي خاص جايگاهي در صفحه اول نتايج جستجو به دست آوريد.
پتانسيل ترافيك جستجو: ترافيك جستجوي ماهانه به صفحات رتبه بندي برتر را براي يك پرس و جو تخمين مي زند
جمع آوري آن كلمات كليدي و سنجش امكان رتبه بندي آنها را تحقيق كلمات كليدي مي نامند و اين يك مرحله ضروري در هر استراتژي سئو است.

صفحات مرتبط ايجاد كنيد
هنگامي كه تحقيق را كامل كرديد و محتواي آنلايني را كه بايد ايجاد كنيد شناختيد، نوبت به توليد صفحاتي مي رسد كه براي موتورهاي جستجو و بازديدكنندگان بهينه شده باشند. تجزيه و تحليل رقبا را براي هر كلمه كليدي انجام دهيد و از نحوه برخورد آنها با موضوع يادداشت كنيد. هيچ چيز تصادفي در صفحه يك نتايج جستجو وجود ندارد. هدف جستجو بايد با اين تحليل رقيب آشكار شود. شما مي توانيد محتواي يك SERP را به يكي از سه دسته طبقه بندي كنيد:

ناوبري: كاربر به دنبال يك وب سايت خاص است
اطلاعاتي: كاربر به دنبال اطلاعات بيشتر در مورد يك موضوع خاص است
تراكنشي: كاربر به دنبال خريد است
سئو تضميني سايت : در حالي كه روياي هر سايتي براي كاربر است كه آنلاين شود و براي محصول خاص خود جستجوي معاملاتي انجام دهد، هميشه اينطور نيست. و اگر محتوا را با اين طرز فكر توليد كنيد، صفحات شما براي كلمات كليدي در جايي كه ممكن است رتبه‌بندي نمي‌شوند. به آنچه در SERP براي يك پرس و جو وجود دارد توجه كنيد و آن را به گونه اي كه براي كسب و كار شما شخصي سازي شده است مطابقت دهيد.

مرحله بعدي بهينه سازي در صفحه است. چند تاكتيك وجود دارد كه مي توانيد براي اطمينان از اينكه بازاريابي محتواي شما براي جستجوگران و موتورها بهينه شده است، پياده سازي كنيد. سئو تضميني سايت1
URL هاي خود را كوتاه و توصيفي كنيد
سئو تضميني سايت : موضوع يك صفحه را نشان مي دهد و بايد تا حد امكان ساده و سرراست نگه داشته شود. از رشته هاي طولاني شخصيت هاي تصادفي اجتناب كنيد و سعي كنيد آن را براي خوانندگان انساني منطقي نگه داريد. هميشه كلمه كليدي مورد نظر خود را وارد كنيد.

يك عنوان متا و توضيحات جذاب ايجاد كنيد
سئو تضميني سايت : عنواني بسازيد كه هم توصيف كننده صفحه باشد و هم براي خوانندگان جذاب باشد. شما همچنين اين فرصت را داريد كه با توضيحات متا، كه متني است كه درست زير عنوان شما در نتايج جستجو نمايش داده مي شود، بينش بيشتري از آنچه در صفحه وجود دارد ارائه دهيد. در هر دوي اين عناصر، از كليدواژه هاي اوليه و ثانويه استفاده كنيد كه مربوط به كاربر است.

از هدرها براي ارائه ساختار و ايده هاي اصلي استفاده كنيد
سئو تضميني سايت : ايده هاي اصلي را در صفحه خود جمع آوري كنيد و از هدرها براي نشان دادن آنها استفاده كنيد. هدر 1 شما به عنوان عنوان صفحه شما عمل مي كند، بنابراين فقط يك بار از آن سطح استفاده كنيد. سطوح سرصفحه 2 بايد ايده هاي اصلي ديگر را نشان دهد و مي تواند به عنوان روشي براي استفاده از هر كلمه كليدي كه مي خواهيد براي آن رتبه بندي كنيد عمل كند. همچنين در صورت وجود موضوعات فرعي مرتبط با موضوعات سطح سربرگ 2، مي توانيد از سطوح هدر 3 و 4 استفاده كنيد.

بهينه سازي همه تصاوير
سئو تضميني سايت : اگر صفحه شما شامل تصاوير است، مطمئن شويد كه متن جايگزين (متن جايگزين) براي دسترسي و براي موتورهاي جستجو در آن گنجانده شده است. متن جايگزين بايد به سادگي آنچه در تصوير ديده مي شود را توصيف كند. دوبار بررسي كنيد كه تصوير سرعت صفحه را كاهش ندهد.

ارزش اضافي را از طريق پيوندها ارائه دهيد
سئو تضميني سايت : شما نبايد تمام جنبه هاي يك موضوع را در يك صفحه پوشش دهيد. در حالي كه مي خواهيد آن را جامع كنيد، برخي از موضوعات فرعي ممكن است كمي دور از دسترس باشند. استفاده از پيوندها، چه داخلي و چه خارجي، به شما اين امكان را مي دهد كه به موضوع خود پايبند باشيد و همزمان اطلاعات بيشتري ارائه دهيد.

 سايت خود را در دسترس انسان ها و موتورهاي جستجو قرار دهيد
سئو تضميني سايت : قدم بعدي شما اين است كه مطمئن شويد تمام محتوايي كه با دقت ساخته شده‌ايد براي دو مخاطب اصلي شما قابل دسترسي است: خوانندگان و موتورهاي جستجو. از آنجايي كه محتواي شما توسط انسان ها ايجاد مي شود، مي توانيد از عقل سليم و درك خود از آنچه كه خوانندگان انساني مي خواهند براي خوشحال كردن آنها استفاده كنيد.

روش هاي آسان كردن دسترسي ربات ها به صفحات شما
سئو تضميني سايت  : انسان ها و ربات ها هر دو با سرعت پايين صفحه خاموش مي شوند. در واقع، 40٪ از مردم از يك سايت خارج مي شوند اگر بيش از سه ثانيه طول بكشد تا بارگذاري شود. مواردي مانند تصاوير و كدنويسي ضعيف، دو عامل اصلي كاهش سرعت صفحه هستند.

سئو تضميني سايت2
صفحات خود را سازگار با موبايل كنيد
سئو تضميني سايت : درست مانند سرعت پايين صفحه، تجربه ضعيف تلفن همراه مي تواند منجر به ترك صفحات شما و انتخاب رقيب توسط خوانندگان شود. بر اساس يك مطالعه، جستجو از طريق دستگاه هاي تلفن همراه 52.6 درصد از ترافيك وب جهاني را تشكيل مي دهد. اگر اين دليل كافي براي تمركز بر ارائه يك تجربه مثبت تلفن همراه نيست، پس چيست؟

نصب گواهي SSL
سئو تضميني سايت : لايه سوكت هاي امن (SSL) ، گواهينامه اي است كه داده هايي را كه از دستگاه كاربر به وب سايت شما مي رود و برمي گردد، رمزگذاري مي كند. در اصل، اطمينان حاصل مي كند كه هر اطلاعاتي كه كاربر به سايت شما وارد مي كند مي تواند با خيال راحت سفر كند.

ايجاد نقشه سايت
سئو تضميني سايت : نقشه سايت فهرستي از آدرس هاي وب سايت و مكان هايي است كه مي توان آنها را پيدا كرد. نقشه هاي سايت به موتورهاي جستجو مي گويند صفحات خاصي كه مي خواهيد خزيده شوند. هر صفحه در وب سايت شما نبايد براي رتبه بندي در نظر گرفته شود. ارسال نقشه سايت به كنسول جستجوي گوگل اين فرآيند را ساده مي كند و با حذف صفحات با كيفيت پايين از استخر، شانس شما را براي رتبه بندي افزايش مي دهد.

آپلود يك فايل robots.txt
سئو تضميني سايت : Robots.txt فايلي است كه به ربات ها مي گويد كه چگونه محتوا را در صفحات شما با ارائه دستورالعمل هايي در صفحاتي كه مجاز يا غيرمجاز خزيدن در آنها هستند، بخزند. با در نظر گرفتن تمام اين روش‌هاي خوشايند موتور جستجو، به ياد داشته باشيد كه نحوه خزيدن Google در محتوا دائماً در حال تغيير است. مهم است كه از آخرين تغييرات در سئو به‌روز بمانيد و در صورت شك، خواننده را در نظر داشته باشيد.

 بك لينك بسازيد
سئو تضميني سايت : در اين مرحله، شما محتواي آماده براي جستجو و سايتي داريد كه هم براي انسان ها و هم براي ربات ها قابل دسترسي است. اكنون زمان آن است كه سايت هاي ديگر را وارد تركيب كنيد.

بخشي از ديده شدن به عنوان يك منبع ارزشمند در چشم كاربران و موتورهاي جستجو، ايجاد اقتدار شماست. بهترين راه براي انجام اين كار ساخت بك لينك هاي ورودي است. داشتن پيوند سايت ديگري به صفحات شما مي گويد: “سلام، ما فكر مي كنيم اين صفحه اطلاعات ارزشمندي دارد. شما بايد اين را چك كنيد.” سئو تضميني سايت3
روش هاي بك لينك سازي در سئو تضميني سايت
سئو تضميني سايت : پيوندهايي را از محتواي پايين‌تر بگيريد: اگر مي‌بينيد كه سايت‌هايي به صفحه‌اي پيوند مي‌دهند كه همان موضوع شما را پوشش مي‌دهد، اما واقعاً به خوبي نيست، تماس بگيريد و ببينيد آيا مي‌توانيد پيوند آنها را براي شما تغيير دهد. از اين گذشته، ارزش بيشتري به خوانندگان گوگل نيز ارائه مي دهد.

پيوندهاي شكسته را برطرف كنيد: اين امكان وجود دارد كه سايت ها لينك هاي شكسته را در صفحات خود قرار دهند و افراد را به منابع مرده ارسال كنند. اينها نيز افرادي هستند كه مي توانيد با آنها تماس بگيريد و از آنها بخواهيد كه پيوند شكسته را با پيوند فعال و ارزشمند شما مبادله كنند.
پست‌هاي مهمان بنويسيد: موضوعات زيادي وجود دارد و تيم‌هاي محتوا فقط مي‌توانند تعداد زيادي از آن‌ها را بنويسند. وبلاگ نويسي مهمان زماني است كه براي سايت شخص ديگري محتوا مي نويسيد. از آنجايي كه شما محتواي ارزشمندي را به آن‌ها ارائه مي‌دهيد، مي‌توانيد به درستي درخواست كنيد كه پيوندي به وب‌سايت شما در آن قرار داده شود.
هنگامي كه اين تاكتيك ها به درستي اجرا شوند، شانس بيشتري براي ايجاد سايت خود به عنوان مرجع در موضوعاتي كه در مورد آنها مي نويسيد، خواهيد داشت.
موفقيت را در سئو تضميني سايت دنبال كنيد
سئو تضميني سايت : مانند آخرين مرحله در بسياري از استراتژي هاي تجاري ديگر، زمان اندازه گيري فرا رسيده است. روان بودن سئو مستلزم آن است كه بازاريابان به طور مداوم معيارهاي زير را بررسي كرده و از داده ها نتيجه بگيرند: مثال

ترافيك ارگانيك: ترافيكي كه سايت شما از ظاهر شدن در SERP كسب مي كند. اين شامل محتوايي كه براي قرار دادن در جايي پرداخت مي كنيد نمي شود. عملكرد ترافيك ارگانيك به ميزان بهينه سازي سايت شما براي سئو داخلي و خارجي اشاره دارد.
نرخ پرش: نرخي كه افراد پس از مشاهده تنها يك صفحه سايت شما را ترك مي كنند. اين به صورت درصد اندازه گيري مي شود و هر چه كمتر باشد بهتر است. عملكرد نرخ پرش نشانگر ميزان موفقيت شما در هدف جستجوي كاربر است.
نرخ تبديل: نرخي است كه بازديدكنندگان وب سايت با پيمايش به ساير صفحات سايت شما، تبديل به آن مي شوند. عملكرد نرخ تبديل نشان مي دهد كه محتواي شما چقدر جذاب و متقاعد كننده است.
نرخ كليك (CTR): نرخي كه جستجوگران پس از ديدن پيوندهاي شما در نتايج جستجو، روي آنها كليك مي كنند. CTR نشان مي دهد كه عناوين و توضيحات متاي شما چقدر جذاب هستند. CTR بالا همچنين مي تواند نتيجه ايجاد اعتبار سايت باشد.
رتبه بندي: جايي كه صفحات شما در صفحه نتايج جستجو قرار مي گيرند. اين همچنين نشان دهنده اقدامات خوب SEO و همچنين تعامل كاربر است.
سئو تضميني سايت : يكي ديگر از چيزهاي شگفت انگيز در مورد سئو تضميني سايت اين است كه مي توانيد آزمايش هايي را براي تعيين روش هايي كه نتايج را براي سايت شما ارائه مي دهند و مواردي كه نيستند انجام دهيد. براي اينكه اين كار انجام شود، بايد به معيارهاي ذكر شده در بالا و همچنين معيارهايي كه بيشتر به تمركز خود آزمون اختصاص دارند توجه كنيد.

سئو تضميني سايت4
كلام اخر

سئو تضميني سايت در شركت افرند وب از آنجايي كه در اين مقاله ياد گرفتيد كه چگونه بايد سئو خود را به شركت هاي اطلاعات فناوري بسپاريد پس ما به شما افرند وب را پيشنهاد مي كنيم! چرا كه افرند وب تمامي پروژه هاي خود را به صورت تضميني و اصولي انجام مي دهد! و البته يكي از بهترين شركت هاي اطلاعات فناوري در ايران بوده و تمامي خدمات سئو و البته حتي بعد از تحويل پروژه نيز سايت شما را پشتيباني مي كند. براي اطلاعات بيشتر با مشاوران افرند تماس بگيريد.

منبع : افرند وب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۰:۴۳ توسط:nafas موضوع: نظرات (0)